S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Day 5:Best singer in Infinite

Yawww!assalamualaikum.haih,bosannya aku duduk rumah sorang-sorang hari nih.sampai hati kan family aku?nak nangis boleh?-.- hahaha xD so,di tengahari yang amat berbahagia ini,aku nak sambung balik challenge aku yang terbengkalai tuh.Chulball!#ikut Minho:p
                                        Day 5:best singer in Infinite



Answer:Of course my Myungmyung~HAHAHA,eh silap, Kim Myungsoo lah-.- suka gila dengar suara dia.tak tahu lah kenapa.But suka gile-gile dengan suara dia sejak tengok mv Be Mine.seriously Daebak!
Kyaaaaa~muka dia pun hensem.tapi tak boleh lawan maknae:3 Chopp!soalan tanya best singer kan?asal aku melebih-lebih bab suara nih?hurmm,same kan?-.-haha,hentam sajalah.
Oke,nak bace ff.Bye.Ppyong~-,-