S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



aku nak merepek jap-.-

                      
                           //awww,Gongchan cute seyhh:3\\


Owh...Annyeong!hoho...hari nih aku nak merepek jap,boleh?hehe,aku nak merepek pasal mv baru B1A4,Beautiful Target.
Review
awww,aku paling suka tengok Gongchan dalam mv nih.aiseh,jangan tanya aku kenapa-.-tapi,rambut dia kerinting and then pakai spec pulak tuh.kyaaa~dia ade pakai kostum tiger sekali kan?lagi bertambah comel.nak aje aku curi kostum tiger dia tuh-.-Then,Jinyoung.aku suke menatang atas kepala dia tuh.lagipun,dia adalah prisoner yang paling hot,aku rasalah:|Hah,CNU  nih pulak baru first time aku sedar dia nih pun hensem jugak kan?haha,mungkin aku rasa dia hensem sebab dia pakai uniform pilot kot-.-Sandeul!jangan dicakaplah.memang dia overload hensem .Baro,dulu aku memang susah nak cam mana satu Gongchan mane satu Baro,tapi sekarang aku dah boleh bezakan.oh yeah!Baro lagi comel dari mv yang lepas-lepas.muahaha,kesimpulannya,aku suka mv nih sebab diorang gila-gila dalam mv nih tapi comel.so,aku rasa ni lah je kot aku nak merepek.Duhh-.-so goodbye don't cry and smile~kesitu pulak-.-oke,thats all.Bai~