S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



She say:Heechul,Leeteuk,Siwon makhluk perosak?

Assalamualaikum and hello fellas!

Hari-hari aku asyik dok blogwalking blog orang,tibalah aku kat satu blog yang special nih.Aku memang nak marah tapi tak naklah over sangat sebab ni kan bulan puase.Seorang hamba Allah yang bernama E**** ni sedap2 jer ikut mulut dia nak kutuk Choi Siwon,Kim Heechul, dan Leeteuk sebagai makhluk perosak.OMGeee:\Dia ni nak kena makan kasut ke dengan ELF?Alololo,aku walaupun tak minat sangat dengan Heechul takdelah sampai macam tuh.Lagilah aku tambah bengang bila dia cakap Leeteuk nih tua kerepot.Adoiyai,sah lah kau nih buta kan?Orang tu punyerlah hensem tahap gaban kau cakap tua kerepot?


Sila baca dengan teliti dia hina Heechul,Leeteuk dan Siwon. #bengang tahap gaban
------>http://before-yesterday.blogspot.com/2011/08/makhluk-perosak.html<---------
Go to the HELL la weyyy.Kau ni mesti baru nak up dengan Super Junior kan?Kesian gile ah kau?Btw,kau kenal ke dengan semua ahli Super Junior?Kesian gile eh kau?Lepas kutuk diorang,kau still boleh tulis kau minat Super Junior?Haiyooo,kalau takde diorang,Super Junior takkan perfectlah.Dahlah.Nak blah jap.Bye-yeom!


p/s:you,cukuplah.Tak payahlah nak tambah dosa di bulan Ramadhan ni dengan kutuk diorang,oke?