S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



boring~




Assalamualaikum.Annyeong!huhu,oke harinih aku bosan gilew.aku bukak facebook aku tengok semua orang tengah sibuk trending pasal Inkigayo lah,Heechul lah,blablabla and etc more.aku nak chat dengan sape kalau diorang semua tengah sibuk trending tuh?huhu,i'm alone-.- aku memang malas nak tegur orang melainkan yang aku kenal dan rapat.entah pape kan?-.- aku nak spazzing tumblr,aku dah pun spazz.nak bukak twitter,memang malas gilew sebab takde cerita yang interesting.balik-balik yang diorang tulis dalam tuh''huhu,Heechul oppa gonna be in army.we as ELF will miss you T.T''.haha,sudaaaah!apa yang aku merepek nih?nak main mesej dengan kawan,kredit dah habis.diorang pun dah balik kampung diorang.oh yeah,tadi spazzing tumblr nampak gambar Sungjong.cute seyhh.diorang buat rakaman Idol athletics.release jugak tension yang tengah bersarang dalam kepala nih.takdelah sampai migrain,tapi memang pening macam mana nak siapkan homework yang bertimbun-timbun tuh.Tak bestlah.orang tengah nak feeling raya sakan plus holiday tapi dalam masa yang sama kena siapkan homework.haha,i know i'm not a good student-.- esok nak kena tolong mak kemas rumah.haha,aku tahu mesti orang pelik sebab aku tak balik kampung.act,aku memang takde kampung pun.tak best kan?okelah,sampai sini sajalah.BYE!Ppyong~



p/s:sori entri kali nih panjang berjela.aku pun tak tahu benda merepek ape ntah aku tulis dalam nih-.-